Forum Nekromanton Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Animowanie golema (Cza/Zak 8)

 
Odpowiedz do tematu    Forum Nekromanton Strona Główna » Dungeons & Dragons Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Animowanie golema (Cza/Zak 8)
Autor Wiadomość
Strateks
Licz
Licz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu Też Byłem Ciapy: Tak

Post Animowanie golema (Cza/Zak 8)
Animowanie golema
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 8
Komponenty: W, S, KPD
Czas rzucania: 1 pełna runda
Cel: jeden nieukończony, zniszczony lub nieaktywny konstrukt, o liczbie KW po ożywieniu nie większej niż poziom czarującego.
Zasięg: bliski (7,5 metra + 1,5 metra / 2 poziomy)
Czas trwania: 10 minut / poziom
Rzut obronny: nie (przedmiot)
Odporność na czary: nie (przedmiot)

Celem zaklęcia jest konstrukt (taki jak golem lub mechaniczny strażnik), który zostaje natychmiast magicznie powołany do działania. Czar może być rzucony na niegotowego konstrukta, którego ciało zostało już stworzone, lecz wymagających rzucania odpowiednich czarów i doświadczenia rytuałów nie przeprowadzono do końca (lub w ogóle ich nie rozpoczęto). Natychmiast po ukończeniu zaklęcia zostaje on tymczasowo ożywiony i bezwzględnie słucha wszelkich rozkazów wydanych mu przez czarującego, który zyskuje z nim telepatyczną więź (mechanizmy w rodzaju homunkulusa, mechanicznego strażnika czy runicznego strażnika we wszystkich aspektach traktują maga jak swojego pana - w pierwszym przypadku również istnieje więź oraz niechęć do oddalania się, w drugim i trzecim konstrukty będą go bronić, mimo że ten nie nosi odpowiedniego amuletu).
Inna możliwość to rzucenie czaru na uszkodzonego, niedziałającego konstrukta, którego mechaniczne ciało nie zostało jednak całkowicie zniszczone (np. nie pokonano go za pomocą dezintegracji). Zostanie on błyskawicznie odbudowany i wszystko będzie odbywało się jak wyżej, ale po upływie czasu trwania natychmiast wróci do stanu sprzed użycia animowania golema. Trzeci potencjalny cel to nieaktywny mechanizm, specjalnie wyłączony przez twórcę, ten ostatni nie żyje i tym podobne (w tym przypadku o sukcesie lub porażce decyduje MP).
Czar użyty w trzecim wypadku jest w stanie wywrzeć skutek na golemach mimo to, że są one niepodatne na magię, niemniej konstrukt ma w tym wypadku prawo do wykonania Rzutu obronnego na Wytrwałość (jeśli się powiedzie, magia nie zadziała na niego). Zaklęcie może wpłynąć na cel o maksymalnej liczbie Kości Wytrzymałości równej poziomowi czarującego (chodzi oczywiście o ich liczbę, gdy konstrukt jest już aktywny). Za jego pomocą nie można ożywić więcej niż jednej istoty / 6 poziomów czarującego w tym samym czasie.

Komponent w PD: czarujący musi poświęcić 25 PD / każdą Kość Wytrzymałości posiadaną przez ożywionego konstrukta.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:29, 25 Sty 2007 Zobacz profil autora
Bel esprit
Licz
Licz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Czy nie jest to trochę zbyt wysokopoziomowe? Ja był nie dał siódmego poziomu, a co dopiero ósmego...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:36, 25 Sty 2007 Zobacz profil autora
Strateks
Licz
Licz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tu Też Byłem Ciapy: Tak

Post
Heh, a ja się zastanawiałem nad dziewiątym. Very Happy
Ósmy nie jest za wysoki. Czar ma duże możliwości, pomoc takiego golema może się bardzo przydać. Zwłaszcza, jeśli animowany będzie zniszczony uprzednio przeciwnik. Ma o wiele większe możliwości od wezwania potwora na 8, a nawet 9, dlatego kosztuje jeszcze PD.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:44, 25 Sty 2007 Zobacz profil autora
Smoczydło
Nekromanta
Nekromanta



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pustkowia Chaosu

Post
Naprawde dobre tylko jest jedna wada czyli chodzi mi o za niski poziom. Dla mnie dobry by był poziom 10 lub 11.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:42, 31 Sty 2007 Zobacz profil autora
Bel esprit
Licz
Licz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Very Happy Very Happy Nie wiem, w jaki grasz system, ale w D&D jest tylko dziewięć poziomów zaklęć Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:16, 31 Sty 2007 Zobacz profil autora
Smoczydło
Nekromanta
Nekromanta



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pustkowia Chaosu

Post
Oj sory pomyliły mi się systemy. Embarassed


9 poziom bedzie jednak najlepszy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:22, 31 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Nekromanton Strona Główna » Dungeons & Dragons Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin