Autor |
Wiadomość |
Smoczydło |
Wysłany: Śro 17:22, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
Oj sory pomyliły mi się systemy.
9 poziom bedzie jednak najlepszy. |
|
 |
Bel esprit |
Wysłany: Śro 17:16, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
Nie wiem, w jaki grasz system, ale w D&D jest tylko dziewięć poziomów zaklęć  |
|
 |
Smoczydło |
Wysłany: Śro 16:42, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
Naprawde dobre tylko jest jedna wada czyli chodzi mi o za niski poziom. Dla mnie dobry by był poziom 10 lub 11. |
|
 |
Strateks |
Wysłany: Czw 20:44, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
Heh, a ja się zastanawiałem nad dziewiątym.
Ósmy nie jest za wysoki. Czar ma duże możliwości, pomoc takiego golema może się bardzo przydać. Zwłaszcza, jeśli animowany będzie zniszczony uprzednio przeciwnik. Ma o wiele większe możliwości od wezwania potwora na 8, a nawet 9, dlatego kosztuje jeszcze PD. |
|
 |
Bel esprit |
Wysłany: Czw 20:36, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
Czy nie jest to trochę zbyt wysokopoziomowe? Ja był nie dał siódmego poziomu, a co dopiero ósmego... |
|
 |
Strateks |
Wysłany: Czw 20:29, 25 Sty 2007 Temat postu: Animowanie golema (Cza/Zak 8) |
|
Animowanie golema
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 8
Komponenty: W, S, KPD
Czas rzucania: 1 pełna runda
Cel: jeden nieukończony, zniszczony lub nieaktywny konstrukt, o liczbie KW po ożywieniu nie większej niż poziom czarującego.
Zasięg: bliski (7,5 metra + 1,5 metra / 2 poziomy)
Czas trwania: 10 minut / poziom
Rzut obronny: nie (przedmiot)
Odporność na czary: nie (przedmiot)
Celem zaklęcia jest konstrukt (taki jak golem lub mechaniczny strażnik), który zostaje natychmiast magicznie powołany do działania. Czar może być rzucony na niegotowego konstrukta, którego ciało zostało już stworzone, lecz wymagających rzucania odpowiednich czarów i doświadczenia rytuałów nie przeprowadzono do końca (lub w ogóle ich nie rozpoczęto). Natychmiast po ukończeniu zaklęcia zostaje on tymczasowo ożywiony i bezwzględnie słucha wszelkich rozkazów wydanych mu przez czarującego, który zyskuje z nim telepatyczną więź (mechanizmy w rodzaju homunkulusa, mechanicznego strażnika czy runicznego strażnika we wszystkich aspektach traktują maga jak swojego pana - w pierwszym przypadku również istnieje więź oraz niechęć do oddalania się, w drugim i trzecim konstrukty będą go bronić, mimo że ten nie nosi odpowiedniego amuletu).
Inna możliwość to rzucenie czaru na uszkodzonego, niedziałającego konstrukta, którego mechaniczne ciało nie zostało jednak całkowicie zniszczone (np. nie pokonano go za pomocą dezintegracji). Zostanie on błyskawicznie odbudowany i wszystko będzie odbywało się jak wyżej, ale po upływie czasu trwania natychmiast wróci do stanu sprzed użycia animowania golema. Trzeci potencjalny cel to nieaktywny mechanizm, specjalnie wyłączony przez twórcę, ten ostatni nie żyje i tym podobne (w tym przypadku o sukcesie lub porażce decyduje MP).
Czar użyty w trzecim wypadku jest w stanie wywrzeć skutek na golemach mimo to, że są one niepodatne na magię, niemniej konstrukt ma w tym wypadku prawo do wykonania Rzutu obronnego na Wytrwałość (jeśli się powiedzie, magia nie zadziała na niego). Zaklęcie może wpłynąć na cel o maksymalnej liczbie Kości Wytrzymałości równej poziomowi czarującego (chodzi oczywiście o ich liczbę, gdy konstrukt jest już aktywny). Za jego pomocą nie można ożywić więcej niż jednej istoty / 6 poziomów czarującego w tym samym czasie.
Komponent w PD: czarujący musi poświęcić 25 PD / każdą Kość Wytrzymałości posiadaną przez ożywionego konstrukta. |
|
 |